Moro,
Nettiyhteyteni ei ole toiminut viime viikon sunnuntain jälkeen Inteno -reitittimen kautta. Yhteys toimi pari viikkoa aivan normaalisti enkä ole sen jälkeen tehnyt mitään muutoksia johtoihin yms. Reititin vaihdettiin jo uuteen, mutta se ei auttanut asiaa millään tapaa. Digiboksin ja reitittimen tehdasasetukset on kokeiltu palauttaa jo useaan otteeseen.
Suoraan tietokoneeseen ilman reititintä kytkettäessä yhteys kuitenkin toimii.
Sivu 1 / 1
Sen verran vielä, että niin Windowsin kuin Sonera Avustajankin mukaan yhteys on muodostettu ja toimii. Sivut eivät kuitenkaan lataudu eikä Viihde näy. Tein tuon ping-testin ja 7/10 paketeista aikakatkaistiin.
Hei q-bert
Vilkaisin yhteyttäsi ja tällä hetkellä modeemisi ei ilmeisesti ollut päällä? En löytänyt sitä nimittäin linjalta ollenkaan. Voisitko kytkeä modeemin kiinni suoraan asunnon huonejakamoon mikäli teillä sellainen on. Jos yhteys yhä katkoo tai ei toimi muuten kunnolla, olethan vikapalveluumme yhteydessä
Vilkaisin yhteyttäsi ja tällä hetkellä modeemisi ei ilmeisesti ollut päällä? En löytänyt sitä nimittäin linjalta ollenkaan. Voisitko kytkeä modeemin kiinni suoraan asunnon huonejakamoon mikäli teillä sellainen on. Jos yhteys yhä katkoo tai ei toimi muuten kunnolla, olethan vikapalveluumme yhteydessä
Ei ollut tosiaan modeemi päällä.. välillä pitää päästä netissäkin käymään. Modeemi on pääasiassa kokoajan ollut tuolla huonejakamossa. Haluatko sitä vielä tarkastella, jos jätän sen päälle vai soittelenko suorilta (taas) vikapalveluun
Hei q-bert,
Nyt ainakin Inteno on ollut linjalla ja näyttäisi IP-osoitteenkin noutavan? Toimiiko yhteys sen läpi taas?
Nyt ainakin Inteno on ollut linjalla ja näyttäisi IP-osoitteenkin noutavan? Toimiiko yhteys sen läpi taas?
Kolmas Inteno saapui postista. Ei toimi vieläkään. Hakee IP:t yms, mutta yhteys ei toimi.
Hei q-bert,
Varmistuksena kyselen sinulta vielä muutamat jutut, ennenkuin laitetaan vikailmoitus uudelleen selvitykseen.
Kun sait uudet laitteet, niin vaihdoitko samalla kaikki käytössä olleet ethernet kaapelit?
Tuleeko nousuliittimestä ethernetkaapeli Intenon punaiseen WAN porttiin?
Oletan että resetointi on varmasti jo useampaan otteeseen testattu.
Onko sinulla muita laitteita kytketty ennen Intenoa tai sen jälkeen? Jos on niin mitä (poislukien tietokoneesi ja Motorola digiboxi)?
Varmistuksena kyselen sinulta vielä muutamat jutut, ennenkuin laitetaan vikailmoitus uudelleen selvitykseen.
Kun sait uudet laitteet, niin vaihdoitko samalla kaikki käytössä olleet ethernet kaapelit?
Tuleeko nousuliittimestä ethernetkaapeli Intenon punaiseen WAN porttiin?
Oletan että resetointi on varmasti jo useampaan otteeseen testattu.
Onko sinulla muita laitteita kytketty ennen Intenoa tai sen jälkeen? Jos on niin mitä (poislukien tietokoneesi ja Motorola digiboxi)?
Moro,
Kaapelit vaihdettiin. WAN-porttin kytketty. Resetoinnit tehty 10 sek ja 30sek moneen kertaan. Ei ole tällä hetkellä kytketty muita laitteita. PS3 testailin silloin kun alkoi pätkimään.
Kaapelit vaihdettiin. WAN-porttin kytketty. Resetoinnit tehty 10 sek ja 30sek moneen kertaan. Ei ole tällä hetkellä kytketty muita laitteita. PS3 testailin silloin kun alkoi pätkimään.
Hei q-bert,
Laittelin asian uudestaan selvitykseen!
Laittelin asian uudestaan selvitykseen!
Noniin, nyt yhteys pelittää taas. Asentaja kävi tänään säätelemässä jotain tuolta talojakamosta.
Hei q-bert,
Hienoa kuulla että ongelma ratkesi!
Hienoa kuulla että ongelma ratkesi!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.