ennen pääsiäistä tein koti-tv tilauksen gigantissa,ja samalla siis nopeuden piti nousta 2-->24 megaan. 2.5 lakkasi sitten koko yhteys toimimasta,eikä toimi vieläkään,vaikka sähköpostiin tuli ilmoitus jonka mukaan pitäisi olla käytössä.Ihmeellistä on että sain kaksi eri ilmoitusta,eri tilausnumeroilla.
Omilla sivuilla näkyy uusi nopeus,kuten myös asiakaspalvelussa.Ainoa mitä sain asiakaspalvelusta irti oli se,että tilaus on tehty jotenkin väärin.Mieluusti kyllä haluaisin tän pikkuhiljaa jo toimimaan,mokkulalla mennään tällähetkellä.
Yhteys ei toimi nopeuden noston jälkeen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.