Hei!
Nettiyhteyteni on hidastunut n. 2 vuodessa 24mbit->12mbit. Ennen sain nettimittareilla yms testattua että nopeus oli tosiaankin erittäin lähelle tuota 24megaa, parhaimmillaan sitä 2.3mt/s, mutta nykyään nopeus jää siihen 10-12mt/s. Modeemin, buuttauksia ja tehdasasetuksia yms on kokeiltu. Ongelmakaan ei ole konekohtanen vaan kaikissa koneissa mitkä omistan saan tuon saman tuloksen. Modeemi(TW-EA510v4) antas tälläset tulokset: http://yeye.hosti.fi/s/shotti110.png, Tosiaan kuten aikasemmin mainitsin myös modeemi antoi aikasemmin vähintään tuon 23mbit. Ja tuossa vielä linjasta lisätietoa: http://yeye.hosti.fi/s/shotti111.png
Speedtest: http://www.speedtest.net/result/1061019317.png
Sonera nopeustesti: http://yeye.hosti.fi/s/shotti109.png
- Olli
Yhteys hidastunut!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.