Skip to main content
Jälleen kerran itsellä kaapelinetti 100 megainen pätkii ja katkeilee.silloin kun pelaa niin esim google sivun haku kesti 3min että avautui.Toisella kertaa ei edes suostui avautumaan.Tämä viimeisin vika alkoi su iltana ja nyt maanantaina ei ole toiminut kertaakaan kunnolla.Modeemi bultattu parikin kertaa,ei apua. Vikailmoituskin on tehty,mutta ei auta nyt kun pitäisi hoitaa tärkeät asiat eteenpäin.Ei auta kuin turvautua langattomaan rajoittamatonta nopeutta käyttävää tikkuun soneralta.Langatonkaan kaistakaan ei kuitenkaan kovin hääppöisesti täällä mittauksen mukaan toimi.Pitäisi yltää siihen 3.6 megaa,mutta mittauksen mukaan nopeus ei ole edes 0.5 megan luokkaa. On hieman ikävää jatkuva pätkiminen varsinkin kaapelin kanssa,jossa pitäisi vauhdin piisata.Mikä tökkii valkeakoskella taas, jokunen viikko sitten oli samanlainen tilanne päällä silloinkin.
Valkeakosken kaapeliverkossa ei ole havaittu yleistä ongelmaa, joten ongelma voi tässä tapauksessa olla liittymäkohtainen. Jos olet tehnyt liittymästäsi jo vikailmoituksen, on asia tällöin tutkinnassa ja selvinnee lähipäivinä. Tarvittaessa paikalle lähetetään asentaja rajaamaan ongelmaa asunnosta asti.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ja jälleen ihme hidastelua netin kanssa ja vällin aina poikki.Alkoi jälleen kerran viikonloppuna tämä pätkiminen.
Kokeilin toisella vanhalla modeemillakin ja sama homma.Naapurissa seinän takana samat oireet.Alue Eerolassa.
Missä siis mennään yhteyksien suhteen täällä.
Ilmoituksia yleiseístä kaapeliverkon häiriöistä Valkeakosken alueella ei viikonlopun ajalta ole tullut. Tänään Valkeakosken kaapeliverkossa on tehty huoltotöitä, joka on saattanut aiheuttaa tilapäisiä häiriöitä tv-kuvassa sekä kaapeliyhteyksissä. Jos pätkiminen jatkuu vielä huomenna, kannattaa liittymästä jättää uusi vikailmoitus.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
ja taas netti pokki valkeakoski eerolan alue
taloyhtiön kaapeloinnit käyty läpi,asunnon kaapelointi vaihdettu
kokeiltu toisella modeemilla usean kerran
sama vika toistuu viikottain
nettiyhteyes katoaa
en ole saanut vielä kertaakaan edes hyvitystä ko asiasta
olen kärsinyt tästä viasta jo usean kuukauden ajan
jälleen kerran mystinen viikonloppu pätkiminen yhteyden kanssa alkoi
ei pelaa niin ei pelaa
alkaa rassaamaan toden teolla
näköjään noin 2 viikon välein yhteys alkaa su iltapäivällä katkeilemaan
modeemin kun pulttaa nousee ylös,mutta ei mene kauan kun taas poikki
vikailmoitus tehty yhden puolen tusinan kertaa ja vika ilmoitettu korjatuksi
mutta ei ole vika kadonnut,vaihto toiselle operaattorille on ollut mielessä usean kertaa,harmi vain kun vaihtoehdot ovat aika vähissä sen suhteenkin

tietoihini lisätty asiakasnumero,jos voitte sen perusteella tarkastella jotain liittymän tilasta
yhteys jälleen kerran poikki
nousee linjalle kun bulttaa modeemin,mutta katkeaa uudestaan
Asiakastietojemme mukaan liittymästäsi ei löydy tällä hetkellä avointa vikailmoitusta. Jos liittymässäsi on vielä ilmennyt häiriötä, kannattaa käydä vielä läpi ongelman aikana tässä artikkelissamme neuvot ohjeet.

Erityisesti kannattaa varmistaa seuraavat asiat:
- Jos kaapeli-modeemi on yhdistetty antennipistorasiaan jatkojohdolla, testaa yhteyttä ilman jatkojohtoa.
- Jos antennipistorasiassa on erillinen haaroitin, joka jakaa yhteyden antennipistorasiasta televisiolle ja modeemille, testaa modeemin kytkemistä pistorasiaan ilman haaroitinta.

Mikäli ongelma ei selviä yllä olevilla ohjeilla, kannattaa liittymästä tehdä häiriön aikana vikailmoitus 0206 90101 (mpm/pvm) numeroomme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
vikailmoitus on tehty
internetyhteys jälleen kerran eilen alkoi pätkiminen ja nyt tänään aamulla sama homma

Vastaa