Skip to main content

Yhteys katkeilee

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Aiemmin netin kanssa ei ollut ongelmia, mutta noin kuukauden ajan yhteys on pätkinyt enemmän ja enemmän. Yhteys katoaa useamman kerran päivässä ja välillä pitkiksi ajoiksi. Käytössä on vain nuo sonera paketin mukana tulleet laitteet ja johdot. Vaikka netti olisi poikki, tuntuu tv toimivan yleensä täysin normaalisti, vain yhden kerran olen huomannut ongelmia sen kanssa. Yhteys ei toimi pöytäkoneella joka on piuhan päässä, eikä läppärillä Wi-Fin kautta. Kun yhteys katoaa niin modeemin Internet valo alkaa vilkkua ja rauhoittuu kun nettiyhteys taas löytyy. Piuhojen irroittaminen modeemista ei tuo minkäänlaista helpotusta asiaan, eikä sonera internet avustaja ole tässä asiassa saanut mitään aikaan vaikka onkin koittanut purkin asetuksia säädellä.

Millä saan netin toimimaan, suuren osan ajasta perus surffailu on mahdotonta, pelaamisesta, lataamisesta tai mistään muustakaan jatkuvaa yhteyttä tarvitsevasta puhumattakaan.

1 kommentti

  • April 29, 2013
Hei Waleak,

Oletko kokeillut resetoida Thomsonia? Resetointi onnistuu painamalla laitteen kyljestä löytyvää reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valon pitäisi jäädä palamaan oranssina/punaisena. Käytä laitteesta tämän jälkeen vielä virta pois ja takaisin päälle.

Jos ongelma edelleen jatkuu niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.