Tosiaan viime viikolla korjaantuneen ongelman tilalle on tullut uusi. Netin katkeilu alkoi pari päivää sitten.
Netti katkeaa siinä 10-20 minuutin välein. Ainut vinkki mistä ongelma voisi johtua on Playstation 3:n antama virheilmoitus katkeamisen yhteydessä. PS3 näyttää virhekoodia 8002AD36, joka Playstationin sivujen mukaan tarkoittaa seuraavaa: "Yhteys PlayStation Network -palvelimeen katkaistiin. Internet-palvelusi saattaa olla tilapäisesti kuormittunut, tai jos käytössä on langaton yhteys, signaali voi olla heikko. "
Ongelma ei kuitenkaan ole vain Playstationiin liittyvä, vaan tapahtuu myös vain tietokoneen ollessa päällä. Netti katkeaa kaikista laitteista.
Olen yrittänyt Playstationin sivuilta löytyvillä ohjeilla korjata ongelmaa. Ei toiminut. Viimeisessä kohdassa suositellaan ottamaan yhteyttä internetin palveluntarjoajaan, joten tässä nyt sitten kyselen teiltä.
Laitteena on Huawei E5667.
Sivu 1 / 1
Hei Zaukki!
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen nettiyhteytesi katkeilemisia. Tässä on syytä tutkia, mistä ongelma johtuu. Pyytäisinkin sinua soittamaan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (mpm/pvm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Tekninen asiakaspalvelumme voi tehdä liittymästäsi vikailmoituksen. Vikailmoitusta varten tarvitaan tarkkoja ajankohtia, jolloin yhteys on katkennut. Esimerkkejä tarvitaan 3-5 kappaletta.
Voisi kuitenkin ensin kokeilla Huawein laitteen resetointia, ellet ole tätä jo tehnytkin.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen nettiyhteytesi katkeilemisia. Tässä on syytä tutkia, mistä ongelma johtuu. Pyytäisinkin sinua soittamaan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (mpm/pvm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Tekninen asiakaspalvelumme voi tehdä liittymästäsi vikailmoituksen. Vikailmoitusta varten tarvitaan tarkkoja ajankohtia, jolloin yhteys on katkennut. Esimerkkejä tarvitaan 3-5 kappaletta.
Voisi kuitenkin ensin kokeilla Huawein laitteen resetointia, ellet ole tätä jo tehnytkin.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Heips!
Ongelma vaikuttaa jo kadonneen, syytä en tiedä. Ongelmat alkoivat viikonloppuna ja loppuivat viikonlopun myötä, joten oletan että katkeilu johtui vain yhteyden kuormittumisesta. Sää oli nimittäin kovin sateinen/pilvinen ja viikonloppunahan ihmiset käyttävät eniten internettiä.
Laitan kuitenkin tuon numeron muistiin, ihan varmuuden vuoksi.
Kiitoksia!
Ongelma vaikuttaa jo kadonneen, syytä en tiedä. Ongelmat alkoivat viikonloppuna ja loppuivat viikonlopun myötä, joten oletan että katkeilu johtui vain yhteyden kuormittumisesta. Sää oli nimittäin kovin sateinen/pilvinen ja viikonloppunahan ihmiset käyttävät eniten internettiä.
Laitan kuitenkin tuon numeron muistiin, ihan varmuuden vuoksi.
Kiitoksia!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.