Hei!
Mitä pitäisi tehdä kun Soneran Huawei-nettitikku on tämän vuoden aikana ruvennut vilkkumaan kesken nettiyhteyden eli nettiyhteys katkeaa. Näin tapahtui tämänkin viestin kirjoittamisen aikana. Tikkuun on vaihdettu hiljattain uuusi sim-kortti, mutta ongelma ei poistunnut.
Olavi Komu
Helsinki
Viestin lähettämisen jälkeen havaitsin, että pätkiminen on ollut laajempi ongelma. Siksi tuntuu varsin oudolta, että kävin eilen Tikkurilassa Soneran putiikissa valittamassa asiasta ja siellä ei osattu sanoa asiaan yhtään mitään!!!!
Sivu 1 / 1
Et ole yksin Olavi...
Hei EesauT ja Koivulantie56 ,
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin! Oletteko tehneet asiasta vielä häiriöilmoitusta Omien Sivujen kautta?
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin! Oletteko tehneet asiasta vielä häiriöilmoitusta Omien Sivujen kautta?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.