Hei. Itselläni on Kaapeli 100 Mbit yhteys, joka on alkanut temppuilemaan nytten kahtena päivänä. Ongelma alkoi 17.08.2014 . Netti sammuu pariksi minuutiksi, ja kun se toimii niin hidas on. Modeemissa palaa kyllä kaikki valot, mutta netti menee pimeäksi.
Kokeiltu on sammuttaa modeemia, sun muuta.
Käytössäni on ThomsonCW770 modeemi malli.
Sivu 1 / 1
Hei Famatic!
Käytätkö yhteyttä langattomasti vai suoraan verkkokaapelilla? Oletko huomannut häiriötä kaapelitv:ssä viime aikoina?
Kokeile vielä resetoida laite painamalla reset painiketta 20 sekunnin ajan pohjassa.
Käytätkö yhteyttä langattomasti vai suoraan verkkokaapelilla? Oletko huomannut häiriötä kaapelitv:ssä viime aikoina?
Kokeile vielä resetoida laite painamalla reset painiketta 20 sekunnin ajan pohjassa.
Suoraan verkkokaapelilla. Kaapeli TV.stä ei ole kummemin tietoa, kun en paljoon katso TV:tä. Resetoiminen ei näytä vaikuttavan ollenkaan.
Ja tosiaan ku se katkea, niin kävin tuolla "Event Viewer" katsomassa, että jospa se antaisi hieman tarkempaa tietoa.
The TCP/IP NetBIOS Helper service was successfully sent a stop control.
The reason specified was: 0x40030011 3Operating System: Network Connectivity (Planned)]
Ja tosiaan ku se katkea, niin kävin tuolla "Event Viewer" katsomassa, että jospa se antaisi hieman tarkempaa tietoa.
The TCP/IP NetBIOS Helper service was successfully sent a stop control.
The reason specified was: 0x40030011 3Operating System: Network Connectivity (Planned)]
Hei Famatic!
Olitkin jättänyt vikailmoituksen omien sivujen kautta.Ongelma lähtee nyt tarkempaan tutkintaan ja ilmoitamme kun vika on korjattu.
Olitkin jättänyt vikailmoituksen omien sivujen kautta.Ongelma lähtee nyt tarkempaan tutkintaan ja ilmoitamme kun vika on korjattu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.