Skip to main content

Yhteys katkeilee

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei. Itselläni on Kaapeli 100 Mbit yhteys, joka on alkanut temppuilemaan nytten kahtena päivänä. Ongelma alkoi 17.08.2014 . Netti sammuu pariksi minuutiksi, ja kun se toimii niin hidas on. Modeemissa palaa kyllä kaikki valot, mutta netti menee pimeäksi.

Kokeiltu on sammuttaa modeemia, sun muuta.

Käytössäni on ThomsonCW770 modeemi malli.

3 kommenttia

  • August 19, 2014
Hei Famatic!

Käytätkö yhteyttä langattomasti vai suoraan verkkokaapelilla? Oletko huomannut häiriötä kaapelitv:ssä viime aikoina?
Kokeile vielä resetoida laite painamalla reset painiketta 20 sekunnin ajan pohjassa.

  • August 19, 2014
Suoraan verkkokaapelilla. Kaapeli TV.stä ei ole kummemin tietoa, kun en paljoon katso TV:tä. Resetoiminen ei näytä vaikuttavan ollenkaan.

Ja tosiaan ku se katkea, niin kävin tuolla "Event Viewer" katsomassa, että jospa se antaisi hieman tarkempaa tietoa.

The TCP/IP NetBIOS Helper service was successfully sent a stop control.

The reason specified was: 0x40030011 [Operating System: Network Connectivity (Planned)]

  • August 20, 2014
Hei Famatic!

Olitkin jättänyt vikailmoituksen omien sivujen kautta.Ongelma lähtee nyt tarkempaan tutkintaan ja ilmoitamme kun vika on korjattu.