Terve. Vaihdettiin reilu puoli vuotta sitten yhteyden nopeus 2mb -> 8mb. Sen jälkeen on satunnaista pätkimistä esiintynyt, sanotaanko keskiarvolta kerran päivässä. Tähän mennessä tuo ei ole erityisemmin häirinnyt, sillä yhteys katkeaa vain noin 20-30 sekunniksi. Entisellä nopeudella tätä ei tapahtunut koskaan. Eilen ja tänään taas yhteys on katkennut erittäin tiuhaan, eilen juuri kun koneella olisi pitänyt olla katkesi muutaman minuutin välein, ja tänään on jatkunut sama homma. Ei ole tähän mennessä ollut mahdollisuutta kokeilla toisella modeemilla josko siitä olisi kiinni, mutta yritän hommata toisen kokeiluun. Netistä myös luin juttuja että muillakin ihmisillä juurikin saman nopeudennoston jälkeen on tapahtunut tällaista, ja joissain tapauksissa nopeutta jouduttiin jonkin verran laskemaan, ja yhteys pelasi taas.
Apua ois kiva saada, en viitsi tuhlata eurojani jutellessani teidän puhuvalle päälle vikapalvelussa.
Yhteys katkeilee
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.