Hei!
Yhteys on katkeillut välillä ja ollut hidas jo yli vuoden, Soneralle on soiteltu mutta mitään ei tapahdu. Eli yhteys pätkii vähän väliä, tämä alkoi joskus 2012 tammikuussa. Yhteys pätkii vähän väliä joskus ei ollenkaan pätki. Tätä yhteyden pätkimistä olen itse jo kärsinyt tarpeekseni ja haluaisin asialle tapahtuvan jotakin olisiko neuvoja?
Modeemi vaihdettiin kesäkuussa kun ukkonen rikkoi vanhan mutta sekään ei auttanut.
Sivu 1 / 1
Hei Simppaa,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voisimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voisimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
minulla ollut jo kauan sama tilanne sonera ei löydä mitään vikaa
tietokone huollettiin liikkessä modeemi vaihdettiin
soitin helpson koska ei pystynyt edes laskuja maksamaan kun yhteys katkeilee koko ajan
helpson tutki ja tutki vika soneralla nopeus 8 laskettiin 4 nyt pysynyt päällä jo puoli tuntia 1,5 vuotta sonera väittänyt ettei vika ole heillä nyt sitten odottelen mitä jatkossa tapahtuu mitään hyvityksiä ei ole tullut
Tänääkin kulutin asiaan aikaa 4 tuntia helpson yhteyden luonti kesti tunnin oli fiksu kaveri sanoi että soittele kun etäyhteys on ladattu. Siirtyisin dna:lle mutta 2 vuoden sopimus soneralle
kuluttaja-asiamies sanoi että yhteyden pitää toimia myös jos siitä maksetaan (puolet kalliimpi kuin dna)
tietokone huollettiin liikkessä modeemi vaihdettiin
soitin helpson koska ei pystynyt edes laskuja maksamaan kun yhteys katkeilee koko ajan
helpson tutki ja tutki vika soneralla nopeus 8 laskettiin 4 nyt pysynyt päällä jo puoli tuntia 1,5 vuotta sonera väittänyt ettei vika ole heillä nyt sitten odottelen mitä jatkossa tapahtuu mitään hyvityksiä ei ole tullut
Tänääkin kulutin asiaan aikaa 4 tuntia helpson yhteyden luonti kesti tunnin oli fiksu kaveri sanoi että soittele kun etäyhteys on ladattu. Siirtyisin dna:lle mutta 2 vuoden sopimus soneralle
kuluttaja-asiamies sanoi että yhteyden pitää toimia myös jos siitä maksetaan (puolet kalliimpi kuin dna)
Marko- kirjoitti: Hei Simppaa,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voisimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Nyt muistin lisätä sen, olin aivan unohtanut tämän aiheen mutta katsos nyt.
Huomasin muuten vahingossa laittaneeni Liikkuvan laajakaistan alueelle Vahinkoja sattuupi... Mutta sama asia koskee liikkuvaakin kun semmonenkin on.
EDIT: Sefusefu sama täällä. Jotain korvauksia tuosta alan kohta vaatia.
Hei Simppaa
Vilkaisin liittymääsi ja pätkimistä siinä tosiaan on. Myös linja-arvoista vaimennus on koholla joka voisi johtua modeemista, puhelinjohdosta tai meidän verkosta. Saisitko testattua yhteyttä toisella modeemilla ja puhelinjohdolla (lyhyt, n. 2m pituinen) niin saataisiin vika rajattua pois sinun laitteistasi?
Mikäli ongelma ei jää omiin laitteisiin, kannattaa yhteydestä tehdä vikailmoitus. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vilkaisin liittymääsi ja pätkimistä siinä tosiaan on. Myös linja-arvoista vaimennus on koholla joka voisi johtua modeemista, puhelinjohdosta tai meidän verkosta. Saisitko testattua yhteyttä toisella modeemilla ja puhelinjohdolla (lyhyt, n. 2m pituinen) niin saataisiin vika rajattua pois sinun laitteistasi?
Mikäli ongelma ei jää omiin laitteisiin, kannattaa yhteydestä tehdä vikailmoitus. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Selvä, mutta olisiko mahdollista että tämä vika korjattaisiin? Modeemin vaihtoa ja puhelinjohdon vaihtoakin on kokeiltu.
Onko tänne päin muuten tulossa valokuitua, ettei tarvittis tästä hitaudestakaan kärsiä?
Onko tänne päin muuten tulossa valokuitua, ettei tarvittis tästä hitaudestakaan kärsiä?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.