Käytössä 8/1 ja yhteys katkeilee sattumanvaraisesti minuutin välein, tai sitten tunnin välein. Ongelmat alkoivat tämän verkkovian jälkeen:
"Verkkovika Pohjanmaalla ja Etelä-Pohjanmaalla korjattu
Vika alkoi 24.11.2010 klo 8:20
Vika korjattu 24.11.2010 klo 18:00 "
Viikon verran tuon jälkeen toimi suhteellisen normaalisti kunnes ongelmat ilmestyivät. Vikailmoitus on tehty ja nyt tehtiin uusi kun ei mitään tunnu tapahtuvan vaikka vika "korjattiin". Joskus sattuu toimimaan yhden illan jopa. Mistä minä nyt maksan? Kiva puhua jolleki tietokoneelle, onneksi sopimus päättyy kesällä. Onko muilla tällä alueella samoja ongelmia?
Boksia on testattu vaihtaa, resetoida ja kaikkea mahdollista...
Yhteys katkeilee Lapualla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.