Moi!
Tämmöinen kiusallinen ongelma ollut siitä lähtien kun yhteyteni muuttui ADSL:stä VDSL-yhteydeksi. Jos modeemia käyttää enemmän kuin yksi kone (langattomasti tai langalla) katkeilee yhteys vähän väliä, saattaa mennä 1 tai 10 minuuttia ja yhteys katkeaa. DSL valo kyllä palaa modeemissa mutta yhteys vain katoaa. Netin saa takaisin päälle sillä että ottaa seinään menevän modeemipiuhan hetkeksi pois modeemista ja sitten kytkee takaisin. On hieman ärsyttävää ettei voi käyttää kahta konetta netissä samaan aikaan... Olen kokeillut kaikkea mahdollista mitä on ehdotettu Soneran tukisivuilla mutta yhteys senkuin katkeilee.
Mielenkiintoisesti modeemi ei katko yhteyttä jos se on reitittävässä tilassa, mutta kun haluisin käyttää sillattua yhteyttä joka juuri katkeilee. Olen myös kokeillut resetoida modeemin ja käyttää Soneran "muuttaa modeemin sillattuun tilaan"-korjaustiedostoa... Mitään ehdotuksia miten tämän voisi korjata?
Yhteys katkeilee monella koneella (ZTE 931 VDSL2)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.