Atk-ongelmien takia jouduin palauttamaan tietokoneeseeni alkuperäiset asetukset ja sitten asentamaan ohjelmat uudelleen. Selaimeni on nyt Internet Explorer 9, mutta haluaisin käyttää edelleen Outlook 2007:ää. Yhteys ei kuitenkaan toimi, vaan saan virheilmoituksen, jonka koodi on 0x800700E. Sähköpostililin asetuksissa näkyy oletusarvoisesti POP3 enkä pysty muuttamaan sitä. Miten saan yhteyden toimimaan?
mir2+7kka
Yhteys Outlook 2007:sta webmailiin ei onnistu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.