Skip to main content
Hei!

Tässä kaksi viikkoa sitten alkoi yhteys pätkimään erittäin usein. Joskus pätkiminen saattaa kestää jopa tunnin. Myös naapurillamme on sama ongelma. Yhteys on pätkinyt ennenkin mutta ei näin usein. Meillä on TW-EA510 ADSL modeemi ja 1mbit nopeus. Modeemi on myös käynnistetty useasti uudelleen
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa onko ADSL-liittymäsi alueella tiedossa olevaa verkkovikaa. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Ohjeet ja vinkit - sivuilla on asiaa ADSL-yhteyden katkomisesta ja ohjeita mitä asialle voi kotikonstein tehdä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa