hellurei. tulipa tuossa vaihdettua soneraan(8/1). mutta, sen jälkeen yhteys on pätkinyt aika usein, muutama kerta tunnissakin. ja vaihdosta aikaa reilu päivä :D aiemmin eri isp:n 24/1 ja toimi ilman pätkimisiä. asetukset modeemiin on soneran ohjeiden mukaan. jatkojohto on mutta kokeilin myös lyhyemmällä mut sama pätkiminen jatkuu. modeemi on telewell TW-EA510v3 (b)
Lähetysnopeus 672 kbps
Vastaanottonopeus 5472 kbps
SNR (Lähetysnopeus) 6.0 db
SNR (Vastaanottonopeus) 6.0 db
Vaimennus (Lähetysnopeus) 22.0 db
Vaimennus (Vastaanottonopeus) 41.0 db
mahtaisko olla liikaa kohinaa linjas?
yhteys pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.