Elikkäs noin kolmen päivän ajan on tämä netti pätkinyt silleen että välillä se toimii sellasen minuutin hitaasti ja kaatuupi sen jälkeen ja sama toistuu kokoajan...
Tällä hetkellä 100megan yhteyteni toimii noin megan nopeudella ja varmaanki voi mennä yhteys poikki minä hetkenä hyvänsä...
Jos joku voisi tarkistaa yhteyteni sieltä päästä ja vaikka bootata sieltä tai jotain jos se auttais. Itse olen täältä bootannu modeemin monesti ja aina sen jälkeen se netti toimiiki sen minuutin.
Kiitos!
Yhteys pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.