Ongelma on ollut jo useamman kuukauden ajan, noin klo 22 jälkeen aamuun asti yhteys katkeilee jatkuvasti. Yhteys toimii noin 3 minuutin ajan, jonka jälkeen katkeaa 3 minuutiksi ja tätä jatkuu läpi yön.
Reitittimenä aiemmin ollut TeleWell TW-EA510 v3, jonka kanssa ongelma oli huomattavasti pahempi. Tällä hetkellä käytössä D-Link DSL-2750B. Ilmeisesti yhteyden katketessa yhteys DNS-servereihin menee poikki. Ongelmaan ei ole auttanut kyseisten servereiden vaihtaminen (tällä hetkellä käytössä 8.8.8.8 sekä 8.8.4.4) sekä Windowsin asetuksista että reitittimen asetuksista. Ja kiinteä yhteys tosiaan käytössä, piuhat kunnossa yms tarkistettu. Kokeiltu myös staattisen IP:n kanssa sekä ilman ja reitittimen firmikset ovat päivitetty.
Vähän avuton fiilis kun on ajan mittaan tullut yritettyä kaikenlaista keinoa mutta mikään ei tunnu vaikuttavan asiaan millään tavalla. Tällä hetkellä monitoroinut yhteyttä 40min ajan ja yhteys on ehtinyt katketa 11 kertaa.
Sivu 1 / 1
Hei joltsu,
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella yhteyden tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella yhteyden tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.