Hei!
Nettiyhteyteni pätkii tasaisin välein (1min 35 sek). Tämän huomaa lähinnä pelejä pelatessa, kun peli pysähtyy sekunniksi tai pariksi. Olen kokeillut toisessa liittymässä ja eri modeemilla tällä koneella pelaamista eikä silloin ollut mitään ongelmia. Siellä ei ole mahdollista kokeilla omalla modeemilla, koska siellä ei ole kaapelia.
Toinen asia on sitten se, kun käynnistän koneen niin melkein joka kerta joutuu modeemin kanssa värkkäämään kun se ei saa yhteyttä. Tähän auttaa joskus pelkästään yhteyden korjaaminen, mutta monesti joutuu modeemin buuttaamaan. Tämän vian kanssa kyllä tulee toimeen, mutta tuohon pätkimiseen menee hermot.
Liittymä on 10/2 Extra kaapeli
Modeemina on Cisco EPC3010
Yhteys on langallinen.
Yhteys pätkii tasaisin välein
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.