Eli sain sonera 24/1 netin, joka asennettiin 30.9.2009(luvattiin 25.9). Yhteys toimi hyvin noin 10h, jonka jälkeen yhtäkkiä alkoi ongelma jonka seurauksena netti pätkää kokoajan ja toimii kerrallaan ehkä hyvällä tuurilla 5 minuuttia. Eli ADSL valo sammuu ja välillä taas syttyy.. Yleensä vielä kun nousee taas pystyyn niin nopeus on suurin piirtein 2/0.5 adsl boxin mukaan. Boxi on TW-510v3(b), joka toimii toisessa paikkaa hyvin.
Asun Tampereella
Toinen ongelma on kun yritän kirjautua sähköpostiin uusilla tunnuksilla mitkä soneralta sain, niin tulee ilmoitus "Määritettyyn postipalvelimeen ei saatu yhteyttä. Tarkista tilin asetukset."
Sivu 1 / 1
Ohjeita ADSL-liittymän pätkimiseen löydät artikkelista ADSL-yhteys pätkii
Oikeat ADSL-asetukset löytyvät artikkelista ADSL-modeemin asetukset
Jos kokeilit sähköpostiin kirjautumista Soneran Omien Sivujen kautta, kannattaa vielä testata tunnusten toimivuus webmailissa, kirjautumalla sähköpostiin osoitteessa https://webmail.inet.fi
Mikäli ongelmat eivät ratkea, voit ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun joko soittamalla tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Vikailmoituksen.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Oikeat ADSL-asetukset löytyvät artikkelista ADSL-modeemin asetukset
Jos kokeilit sähköpostiin kirjautumista Soneran Omien Sivujen kautta, kannattaa vielä testata tunnusten toimivuus webmailissa, kirjautumalla sähköpostiin osoitteessa https://webmail.inet.fi
Mikäli ongelmat eivät ratkea, voit ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun joko soittamalla tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Vikailmoituksen.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.