Skip to main content
Hei,

Ongelmana on yhteyden katkeaminen vähintään kerran (yleensä useamman kerran) päivässä 20min - 3h.

Yhteyttä ei saa itse korjattua sulkemalla konetta, modeemia jne. Se vaan lähtee yht'äkkiä toimimaan itsestään kun on antanut koneen olla itsekseen. Modeemi on teiltä ostettu Thomson ST780WLDXT. Viimeksi en enää päässyt edes tarkastelemaan modeemin asetuksia (192.168.1.254), vaan tuli virheilmoitus missä luki että yhteyttä ei saa tai 'sivusto' on ruuhkautunut. Resetoimalla modeemin saa ongelman toisinaan korjattua, mutta ei aina.

Vika oli viimeksi tänä aamuna, netti oli toimimattomana aamusta aina klo 10.30 asti.
Missä vika, modeemissa vai liittymässä; ja miten vian saa korjattua?

yst.terv.
Kyllästynyt-resetoimaan-modeemin-tehdasasetuksiin-päivittäin.
Hieman nyt vaikuttaa siltä että modeemissa on jotain vikaa, jos hallintasivukaan ei aukea välillä ennen kuin modeemin resetoi. Tässä tapauksessa sinun kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme esimerkiksi Omien sivujen lomakkeella. Vikapalvelusta ollaan sinuun yhteydessä ja tarvittaessa tilataan uusi modeemi.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitti Panu! Asia hoidettu 🙂

Vastaa