Heip,
Onkohan olemassa joku paikka tai osoite jonne voi tehdä vikailmoituksen?
Noin 4 viikkoa sitten yhteys alkoi pätkimään Itä-vantaalla, tarkemmin lentoaseman itäpuolella, Tuusulantiestä n 1 km itään. Kehä IIIsta n. 2 Km pohjoiseen. Ensin noin kerran viikossa ja nyt reititin putoaa verkosta noin kerran päivässä. Virheilmoituksen mukaan verkkoa ei löydy.
Päätin ottaa 4G Huawein reitittimen ja 4G liittymän kokeiluajan jälkeen koska se toimi kohtuullisen hyvin. Kuukauden koeajan aikana ei juurikaan pätkimistä ja nopeus 3G:llä jatkuvasti 8-10 Mb sekunnissa. 4G kartan mukaan ollaan niin rajalla etten sitä edes odottanut. Valitettavasti laite tippuu verkosta nyt niin usein että alkaa tuntua huonolta päätökseltä. Tilanne on mahdoton koska useamman hengen perheessä nettiyhteyden pitäisi oikeasti toimia koko ajan.
Useimmiten yhteyden saa toimimaan kun reitittimen resetoi. Reititin on ollut täsmälleen samassa kohdassa koko ajan, missään kohtaa sisällä talossa ei saa 4G:tä toimimaan. Näillä ilmoilla ei ole viitsinyt kokeilla toimivuutta jossain tontin rajalla.
Sivu 1 / 1
Hei tj_hoplaa!
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen, että Sonera Liikkuva Netti -liittymäsi toimivuudessa ilmenee ongelmia. Onkin syytä tutkia, mistä yhteyden katkeileminen johtuu.
Voit tehdä vikailmoituksen soittamalla Vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Vikailmoituksen voit tehdä myös rekisteröitymällä/kirjautumalla Sonera Omille Sivuille osoitteessa www.sonera.fi/omatsivut . Sisäänkirjautumisen jälkeen valitset oikean liittymäsi (mikäli sinulla on muitakin liittymiä Soneralta) ja sivuilta löytyy kohta "Tee vikailmoitus" ja tämän jälkeen valitaan kohta "Matkapuhelinasiat".
Vikailmoitusta varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkiajankohtia, jolloin nettiyhteys on katkennut sekä käytössäsi olevan Huawein reitittimen malli.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen, että Sonera Liikkuva Netti -liittymäsi toimivuudessa ilmenee ongelmia. Onkin syytä tutkia, mistä yhteyden katkeileminen johtuu.
Voit tehdä vikailmoituksen soittamalla Vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Vikailmoituksen voit tehdä myös rekisteröitymällä/kirjautumalla Sonera Omille Sivuille osoitteessa www.sonera.fi/omatsivut . Sisäänkirjautumisen jälkeen valitset oikean liittymäsi (mikäli sinulla on muitakin liittymiä Soneralta) ja sivuilta löytyy kohta "Tee vikailmoitus" ja tämän jälkeen valitaan kohta "Matkapuhelinasiat".
Vikailmoitusta varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkiajankohtia, jolloin nettiyhteys on katkennut sekä käytössäsi olevan Huawein reitittimen malli.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.