Hei,
Aiemmin yhteydessä ei juuri ole ollut moitittavaa, mutta viimeisen parin päivän aikana on tapahtunut seuraavaa:
- Yhteys katkeaa kokonaan, ja hetkeen ei pääse yhtään mihinkään.
- Yhteys hidastuu mateluvauhtiin, ja pysyy siinä, kunnes katkaisee virran reitittimestä ja kytkee virran takaisin.
Reitittimenä on siis Huawei B593-S22. Se näyttää yhteydelle koko ajan 4-5 tolppaa, eikä siinä ole muutoksia tapahtunut. 4G ei tällä alueella juurikaan toimi, eli se on pakotettuna 3G:lle.
Tätä tapahtuu siis tällä hetkellä noin vartin välein, joskus menee ehkä jopa tunti ettei yhteydessä ole moitittavaa. Mitä tehdä?
Sivu 1 / 1
Pätkiminen vain jatkuu ja jatkuu, eikä vastausta kuulu..
Hei Marsupilami!
Kiitos viestistäsi. Tällä hetkellä ei ole tiedossa olevia häiriöitä Soneran 3G-verkossa kotiosoitteesi lähistöllä. Yhdessä alueen tukiasemassa on ollut muutaman minuutin katkos 21.8.2014, mutta tämäkin häiriö on kestänyt siis vain muutaman minuutin.
Oletko resetoinut Huawein laitteen? Laitteen resetointi ei sinänsä muuta mitään asetuksia, paitsi laitteen hallintaohjelmassa laitteen käyttäjätunnus ja salasana palautuvat alkuperäisiksi (admin ja admin), mikäli olet salasanaa muuttanutkaan.
Huawein laitteesta Reset-painike löytyy laitteen kapeasta kyljestä WPS- ja WLAN-painikkeiden välistä. Reset-painiketta voi painaa esimerkiksi klemmarilla useamman sekunnin ajan.
Mikäli Huawein laitteen resetointi ei poista ongelmaa, voit tehdä liittymästäsi vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some3417
Rekisteröitymisen/sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja tämän jälkeen valitaan kohta Tee vikailmoitus. Tämä kuitenkin edellyttää ainakin jotenkin toimivaa nettiyhteyttä. Vikailmoituksen voit tehdä myös puhelimitse soittamalla Vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Vikailmoitusta varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkiajankohtia (päivämäärä ja kellonaika), jolloin yhteys on katkennut. Myös liittymän tarkka käyttöosoite tarvitaan.
Kiitos viestistäsi. Tällä hetkellä ei ole tiedossa olevia häiriöitä Soneran 3G-verkossa kotiosoitteesi lähistöllä. Yhdessä alueen tukiasemassa on ollut muutaman minuutin katkos 21.8.2014, mutta tämäkin häiriö on kestänyt siis vain muutaman minuutin.
Oletko resetoinut Huawein laitteen? Laitteen resetointi ei sinänsä muuta mitään asetuksia, paitsi laitteen hallintaohjelmassa laitteen käyttäjätunnus ja salasana palautuvat alkuperäisiksi (admin ja admin), mikäli olet salasanaa muuttanutkaan.
Huawein laitteesta Reset-painike löytyy laitteen kapeasta kyljestä WPS- ja WLAN-painikkeiden välistä. Reset-painiketta voi painaa esimerkiksi klemmarilla useamman sekunnin ajan.
Mikäli Huawein laitteen resetointi ei poista ongelmaa, voit tehdä liittymästäsi vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some3417
Rekisteröitymisen/sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja tämän jälkeen valitaan kohta Tee vikailmoitus. Tämä kuitenkin edellyttää ainakin jotenkin toimivaa nettiyhteyttä. Vikailmoituksen voit tehdä myös puhelimitse soittamalla Vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Vikailmoitusta varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkiajankohtia (päivämäärä ja kellonaika), jolloin yhteys on katkennut. Myös liittymän tarkka käyttöosoite tarvitaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.