Skip to main content

Yhteys poikki jo 12 tuntia?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Viime yönä yhteys nettiin hävisi. Aamulla katsoin vikatiedoitteet, siellä luki että häiriö alkanut 7.00 ja korjaantuu 11.00 aikoihin. Oletan ettei tämä ole minua koskeva vika, koska täällä alkoi jo useita tunteja aikaisemmin, mutta kun yritin soittaa kertoi automaatti että täällä on häiriö päällä.

Nyt kun olen tunteja yrittänyt tehdä etätöitä kännykän yli eikä missään ole lisätietoja niin kysytään täältä:

- Milloin häiriö alkoi?
- Mistä on oikein kyse?
- Milloin se mahtaa korjaantua?

Jos kesken työpäivän on näin pitkä häiriö niin luulisi että noita tiedoitteita vähän päivitettäisiin, viimeisimmässä arvioidaan että vika korjaantuisi puolentoista tuntia sitten?

5 kommenttia

  • October 21, 2013
Sama vika, nettiyhteys katosi vähän puolenyön jälkeen.

  • October 21, 2013
Yhteys poikki täällä myös > Sonera 100/10 Mechelininkadulla.

  • October 21, 2013
Mulla lähti just toimimaan...

Vastaisuudeksi Soneralle toive että pidätte häiriötiedoitteenne ajan tasalla. Kun puhelimet on automomatisoitu joutuvat asiakkaanne tekemään päätöksensä tiedoitteiden varassa.

  • October 21, 2013
Hmmm, ei toimi vielä täällä vaikka vikatiedotteessa sanottiin että on korjattu. Oon bootannut tuon modeemin (Thomson) jo muutamaan otteeseen, Internet-valo vaan jatkaa vilkkumistaan eikä kuso ns. kulje.

  • October 21, 2013
Täälläkin poikki ainakin aamu viidestä asti (Vattuniemi, Lauttasaari). Vdsl 100/10, ZyXEL P-870HN-51b.
Purkki bootattu, factory resetoitu jne. Ei auta.