Laajakaistayhteyteni toimi aiemmin aina moitteettomasti, mutta jo pitemmän aikaa siinä on ollut päivittäin useita useiden minuuttien katkoksia. Langaton yhteys tulee A-Link RR24AP-modeemin kautta.
Vikapalvelun automaatti väittää että kohteeseen tulevassa internet-yhteydessä ei olisi vikaa. Kuinka todennäköistä on että modeemini on alkanut piiputtaa ja katkoa yhteyttä? Modeemi on noin kolme vuotta vanha.
Ei ole tarjolla toista modeemia jolla kokeilla yhteyttä. Olisiko mahdollista selvittää ongelman syy ilman että ostaa uuden modeemin?
Sonera kun esittää noin sadan euron laskua aiheettomasta asentajan käynnistä, niin voiko uudesta modeemista pistää sitten laskun Soneralle, mikäli vika onkin Soneran verkossa, vaikka vikapalvelun robottisetä ja asiakaspalvelu toisin on todennut?
Yhteys poikki monta kertaa päivässä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.