Skip to main content

Yhteys poikki Turussa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Modeemi vaikuttaa kyllä toimivan. ADSL ja Internet valot sammuivat tänään aamupäivällä. Samaa vikaa oli pari viikkoa sitten: Sunnuntaina ADSL yhteys katki joten kokeilin myös kolmella eri modeemilla ja johdoilla ettei toimi, tein vikailmoituksen maanantaina, tiistaina kun olin koulussa tuli ilmoitus että asentaja kävi eikä verkossa ollut ongelmia ja kun saavuin kotiin niin netti toimi taas normaalisti. Viime viikonlopun toiminnasta ei ole tietoa kun olen ollut lomalla ja eilen vasta tulin takaisin mutta tänään siis taas yhteys poikki. Koskaan aiemmin ei ole näin pitkiä pätkiä ollut yhteys poikki kuin viimeisen kk aikana. Onneksi määräaikainen sopimus loppuu kohta.

1 kommentti

  • February 27, 2012
Hei, Janze

Suosittelen jättämään uutta vikailmoitusta mikäli yhteyden ongelma jatkuu tai toistuu usein ja olet omat laitteet ja kytkennät testannut.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyynnöllä tai soittamalla vikapalveluun.