Sijainti Oulu
Yhteystyyppi Laajakaista Extra 10M/2M(adsl)
Liittymä ollut nyt reilun kuukauden ja yhteysnopeus ei vastaa sitä mistä maksan tällä hetkellä. Tässä linkki nettimittarin tulokseen: nettimittari Tässä muutama linkki modeemin asetuksista ja linjan tilasta, joka modeemin mukaan olisi ok mutta yhteysnopeudet kertovat aivan muuta...
modeemi1
modeemi2
modeemi3
Yritin tuossa äsken chättiavustajaa tavoitella, mutta tuntuvat olevan vielä pääsiäisen vietossa, joten laitoinpas tämän viestin tänne keskustelupalstalle.
Suurin ongelma omasta mielestäni yhteyden kanssa on vasteajat(ping), jotka ovat esimerkiksi saksalaisille palvelimille +70ms, kun naapurilla on 10M dna:n yhteydellä n.50ms samalle palvelimelle. Pistää kyllä vakavasti harkitsemaan tarjoajan vaihtamista...
Ehdotuksia mitä tehdä - soittaako heti huomenna asiakaspalveluun ja perua tilaus, vai toivoa että nopeudet ja vasteajat paranisivat maagisesti???
-samp0
Yhteysnopeudet eivät riitä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.