Skip to main content

Yhteysongelma

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, mistäköhän johtuu ettei kännykän eikä tietokoneen yhteydet toimi. iPad sen sijaan toimii. Lasku on maksettu 16.6 mutta Omat sicut -sivuilla lasku näyttää kuitenkin maksamattomalta. En pääse soittamaan eli tämä on ainoa kanava...

5 kommenttia

  • June 26, 2013
Hei Teeahur74,

Lisäisitko tietoihisi asiakasnumerosi. lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • June 26, 2013
Lisätty

  • June 26, 2013
Hei vielä Teeahur74,

Ei näy asiakasnumero vielä ihan oikein (näkyy vain kaksi numeroa), kokeilisitko uudestaan? :)

  • June 26, 2013
No nyt;)

  • June 26, 2013
No nyt :) Kaikki laskuasiat ovat kyllä asiakasnumerollasi kunnossa ja liittymätkin ovat aktiivisena, oletko jo kokeillut sammuttaa ja käynnistellä puhelinta ja nettiyhteyttä uudestaan?