Skip to main content

Yhteysongelmat?

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miksiköhän on nyt viikon sisään ollut ylitsepääsemättömiä ongelmia taas yhteydessä?. Lähes joka yö 02:00 paikkeilla "yhteysvirhettä 602", kestää aamuun saakka. Päivisinkin on viime päivinä tökkineet tallennukset sekä lähetykset valittaen samaa "yhteysvirhettä 602".

Alkaa kyllästyttämään kun maksan kuitenkin kanavapaketista!. Vikailmoitusta ei huvita tehdä, koska edellinenkin sinne tekemäni on vielä käsittelemättä...ainakaan ilmoitusta ei ole tullut, eikä tilannekaan ole muuttunut.

8 kommenttia

  • June 21, 2011
Jatkoa edelliseen...

...Katselin juuri UrhoTv:ltä Bad Boys 2-merkkistä elokuvaa. Hetkellisesti käänsin kanavaa ja äkkiä takaisin palatakseni elokuvan pariin, mutta kappas......sainkin yllättäen vain ilmoituksen "Yritit kääntää kanavalle, jota et ole tilannut!". Eli se siitä elokuvan lopusta taas...

Pikkuhiljaa alkaa jo pistään vihaksi!.

  • June 22, 2011
Jaha ja kappas, menikin tänä yönä oikein kello 03:00 ennen kuin KotiTv-palvelu lakkasi toimimasta..
..Pakko oikein tällä viestillä testata, että onko pelkkä KotiTv vai jopa laajakaistakin.

Eikö KotiTv toimi yöllä?!?.

  • June 22, 2011
Internet connections are not working from TeliaSonera's network.
Internetyhteydet ei toimi TeliaSoneran verkosta.
Vika alkanut 22.6.2011 noin klo 03.00.
Arvioitu kuntoontuloaika 22.6.2011 08.00.

Meillä alkoi toimimaan klo 06. Klo 04.30-06 ei mikään toiminut.

  • June 22, 2011
Ok, hyvä tietää. Iso kiitos tiedosta!!. :)

  • July 1, 2011
Ok..eli vapaa viikko jälleen ja tosi ikävä huomata oli että yhä edelleen tökkii Soneran KotiTv öisin noin klo.01:00 eteenpäin. Joko kanavan vaihdot aiheuttavat harmaan ruudun noin 15-25 sekunniksi ennen kanavan löytymistä tai sitten jumiutuu kokonaan loppuyöksi!... Miksikäs näin oi hyvä asiakaspalvelu?!?.

  • July 2, 2011
Voi helkutti tätä paskaa. Jos joku muu myisi tämmöistä toimimatonta tuotetta niin kuseen joutuisi. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun sai ittensä tämmöiseen sontaan ylipuhuttua.

  • July 6, 2011
Mä en kyllä oikeasti ole pettynyt muuhun kuin näihin yöllisiin vikoihin. Päivisin toimii kuulemma erittäin kiitettävästi. Muutenkin olen todella tyytyväinen kaiken kaikkiaan KotiTv:n ulkoasuun, kuvanlaatuun sekä äänenlaatuun. Verkkotallennus oli aivan mahtava lisäys palveluun.

Tällä hetkellä olen vaan tosi turhautunut, koska työrytmin takia katson ohjelmat öisin. Ilmaiskanavilta niitä ei juuri öisin tule, mutta Surf-paketin myötä katseltavaa riittää. Siksi olisin erityisen mielissäni, että maksamani tuotteet toimeisivat kun niitä itse pystyn hyödyntämään.

  • July 19, 2011
Tätä samaa asiaa oli käsitelty myös viestiketjussa otsikolla Yöllä ei näe tallennettuja ohjelmia!?. Otsikko on suppeampi kuin mitä keskustelua sen alla on käyty. Voisitte katsoa, josko siellä olisi vastausta pulmaan.

Mikäli ongelma on vieläkin päällä ja tuossa mainitsemassani viestiketjussa olevat toimenpiteet eivät auta, niin silloin kannattaa jättää vikailmoitus. Sen voi tehdä joko soittamalla Vikapalveluun tai Sonera Omat Sivut -palvelun kautta lomakkeella. Ohjeet vikailmoituksen jättämiseen löydät Yhteystiedot -sivustolta.