Terve siellä Soneralla.
Olen viime aikoina olen kärsinyt tietynlaisista pätkimis- ja hitausongelmista koskien laajakaistaani.
Netti on aikaisemman neljän megan sijaan alle puoli megaa nopea ja sen lisäksi koko yhteys
romahtaa välillä kokonaan, jopa yli kahdeksikymmeneksi minuutiksi. Näitä romahtamisia on tunnissa keskimäärin
noin kaksi. Tämä alkaa todella ärsyttämään. Lisäksi laajakaistassani on huomattavissa hyvin pieniä katkoksia.
Puhumme nyt noin 2 sekunnin katkoista. Niiden pituus ei ole päätä huimaava, mutta se on tarpeeksi heittämään
minut ulos kaikista sosiaalisista palveluista kuten Skypestä ja myös mahdollisista "on-line" peleistä.
Tunnustan, että olen kova netin käyttäjä ja sitä suuremmalla syyllä tämä asia vaivaa minua hyvinkin paljon.
En usko, että ongalmani johtuvat omasta kalustostani, koska ADSL valo sammuu kokonaan pitkien katkosten
aikana ja mitään poikkeavuuksia varustossani ei ole huomattavissa. Kysynkin siis: Pystyykö tästä valittamaan?
Onko Myyrmäen suuralueella tavattavissa kyseisiä selitettyjä ongelmia laajemmin, vai olenko ainoa lammas padassa?
Ongelmat ovat jatkuneet jo noin neljä päivää, mutta viimeisimmät kaksi ovat olleet erityisen "lagisia päiviä".
Odotan innolla vastaustanne, sillä minua ottaa paljon tattiin, että tällaisia ongelmia esiintyy.
Rakkain terveisin, asiakas.
Yhteysongelmia [13.06]
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.