Nettiyhteytemme katkeaa joka päivä. Soitin tästä vikapalveluunne ja siellä sanottiin, että he tekevät mahdollisesti jotain päivityksia ja minun tarvitsee resetoida modeemi ja digiboxi. Tämä ok. Mutta jos nämä eivät vikaa korjaa niin asiaa tullaan tutkimaan ja korjaamaan.Tässä minua ihmetyttää, että jos vika ei ole verkossa niin minulle tulee turhankäynnin maksu. Tämä siis tulee jos vika laitteissa, jotka ovat Soneran? Onko todella niin, että maksan jos vika on Soneran laitteissa, jotka ovat minulla käyttössä viihdepaketin myötä?
Todella raivostuttavaa esim. katsoa boxilta tallennetta, netti katkeaa, boxi menee jumiin ja tallennuksen katsominen aloitteva alusta (kelattava oikeaan kohtaan).
Yhteyspätkii, kuka maksaa?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.