Skip to main content

Yhteyttä liiittymääni ei saada

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Hei
Viimeisen kahden viikon aikana puhelimeni(Nokia 900) on ollut satunnaisesti muilta saavuttamattomissa. Puhelimeni näyttää normaalia kenttää, netti toimii, mutta soittajat saavat viestin "Yhteyttä valitsemaasi numeroon ei saada". Tilanne normalisoituu kun itse soitan jollekin.

Ongelma on sinänsä suuri kun en itse voi tietää milloin puhelin on normaali tilassa ja milloin "hukassa".
Liittymä on yritysliittymä ja minulle tulee päivittäin asiakaspuheluita.
Onko vika puhelimessa vai liittymässä?

5 kommenttia

  • June 30, 2014
Hei JussiP !

Lisääthän tänne asetuksiin liittymänumerosi ilman ensimmäistä nolla-numeroa, niin tarkistetaan että liittymässä on kaikki kunnossa. Puhelimen saa testattua kaikkein helpommin siten, että kokeilet jotain toista puhelinta testimielessä jonkin päivän. Jos siinä ei samaa ongelmaa esiinny, niin sitten puhelimesi kannattaa toimittaa huoltoon tarkistettavaksi.
Puhelimen voi viedä Sonera Kauppaan, josta se toimitetaan huoltoon tai voit lähettää puhelimen itse postin kautta:
Sonera Kaupat: http://www.sonerakauppa.fi/kaupat?someid=some5818
SCF-huolto: http://www.scfhuolto.fi/huoltoon-kirjau ... d=some5818

  • June 30, 2014
Hei
Mihinköhän kenttään tuon numero tulisi lisätä. En löytänyt numero kenttää asetuksista.
T:Jussi

  • July 2, 2014
Hei JussiP!

Tällä Keskustelupalstalla valitset ensiksi kohdan Omat asetukset. Seuraavaksi valitaan Profiili ja tämän jälkeen Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa ja valitaan Lähetä.

Tällä tavoin puhelinnumerosi tulee näkyviin, jotta voimme tutkia liittymäsi tilannetta. Puhelinnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.


Ystävällisin terveisin

Tapani V

  • July 13, 2014
Hei! Minulla on sama ongelma ollut jo useamman päivän, mitä tehdä?

  • July 14, 2014
Hei Lljohanna!

Kiitos viestistäsi. Jotta viestisi voidaan kohdistaa oikealle liittymälle tutkimista varten, lisäisitkö Asiakasnumerosi tämän Keskustelupalstan profiiliisi.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan esimerkiksi liittymäsi laskuista löytyvä asiakasnumerosi (10 numeroa). Vaihtoehtona voit kirjoittaa asiakasnumeron kohdalle liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa. => Lähetä.

Voit tehdä halutessasi myös vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some3417 . Rekisteröitymisen tai sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja seuraavaksi kohta Tee vikailmoitus.

Olet jo todennäköisimmin sammuttanut puhelimesi vähäksi aikaa, mutta voit tämän vielä tehdä uudelleen ensiapuna.