Skip to main content
Hei
Viimeisen kahden viikon aikana puhelimeni(Nokia 900) on ollut satunnaisesti muilta saavuttamattomissa. Puhelimeni näyttää normaalia kenttää, netti toimii, mutta soittajat saavat viestin "Yhteyttä valitsemaasi numeroon ei saada". Tilanne normalisoituu kun itse soitan jollekin.

Ongelma on sinänsä suuri kun en itse voi tietää milloin puhelin on normaali tilassa ja milloin "hukassa".
Liittymä on yritysliittymä ja minulle tulee päivittäin asiakaspuheluita.
Onko vika puhelimessa vai liittymässä?
Hei JussiP !

Lisääthän tänne asetuksiin liittymänumerosi ilman ensimmäistä nolla-numeroa, niin tarkistetaan että liittymässä on kaikki kunnossa. Puhelimen saa testattua kaikkein helpommin siten, että kokeilet jotain toista puhelinta testimielessä jonkin päivän. Jos siinä ei samaa ongelmaa esiinny, niin sitten puhelimesi kannattaa toimittaa huoltoon tarkistettavaksi.
Puhelimen voi viedä Sonera Kauppaan, josta se toimitetaan huoltoon tai voit lähettää puhelimen itse postin kautta:
Sonera Kaupat: http://www.sonerakauppa.fi/kaupat?someid=some5818
SCF-huolto: http://www.scfhuolto.fi/huoltoon-kirjau ... d=some5818
Hei
Mihinköhän kenttään tuon numero tulisi lisätä. En löytänyt numero kenttää asetuksista.
T:Jussi
Hei JussiP!

Tällä Keskustelupalstalla valitset ensiksi kohdan Omat asetukset. Seuraavaksi valitaan Profiili ja tämän jälkeen Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa ja valitaan Lähetä.

Tällä tavoin puhelinnumerosi tulee näkyviin, jotta voimme tutkia liittymäsi tilannetta. Puhelinnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.


Ystävällisin terveisin

Tapani V
Hei! Minulla on sama ongelma ollut jo useamman päivän, mitä tehdä?
Hei Lljohanna!

Kiitos viestistäsi. Jotta viestisi voidaan kohdistaa oikealle liittymälle tutkimista varten, lisäisitkö Asiakasnumerosi tämän Keskustelupalstan profiiliisi.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan esimerkiksi liittymäsi laskuista löytyvä asiakasnumerosi (10 numeroa). Vaihtoehtona voit kirjoittaa asiakasnumeron kohdalle liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa. => Lähetä.

Voit tehdä halutessasi myös vikailmoituksen Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some3417 . Rekisteröitymisen tai sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja seuraavaksi kohta Tee vikailmoitus.

Olet jo todennäköisimmin sammuttanut puhelimesi vähäksi aikaa, mutta voit tämän vielä tehdä uudelleen ensiapuna.

Vastaa