Koska en saanut tv:tä muutoin sammumaan, olen ottanut tv:stä ja Motorolasta töpselit pois seinästä muutaman kerran 2 iltana; kun laitan töpselit takaisin niin telkkariin palaa heti takaisin sama kova ääni ja sama kanava (MTV 3). Motorolan ja tv:n kaukosäätimillä ei ole mitään vaikutusta. Ei ole pattereissa vika - aivan uusi laite asennettiin viime viikolla. - Minulla on uusi Samsung 933HD 18.5"LCD-näyttö Digiviritin - onko niin ettei Motorola toimikaan pitemmän päälle (enemmän kuin päivän tai pari) sen kanssa ?
terv. humanisti
yksi kanava ja kova ääni "jumiutunut"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.