Yksipuolinen "sopimus"

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Sain puhelun yritysnumerosta 0207****** ja sieltä tarjottiin pitkäaikaiselle Soneran laajakaista-asiakkaalle ilmaiseksi tietoturvapakettia. Kerroin että en tarvitse pakettia, mutta soittaja kysyi voiko sen kuitenkin lähettää sähköpostiini. En kieltänyt lähettämästä pakettia. Mistään sopimuksesta soittaja ei sanallakaan maininnut. Kuinka ollakaan sähköpostiini ilmestyi määräaikainen 24 kk:n "sopimus". Mitään "sopimusta" en voi purkaa koska en ole sitä tehnytkään. Haluaisin tietää jatkotoimenpiteitä varten, mikä yritys tai kuka henkilö tämän yksipuolisen sopimuksen on tehnyt?
J Ylönen

3 kommenttia

Asiakastietojemme mukaan liittymällesi on tilattu kauppiaan toimesta tietoturvapalvelu. Tässä yhteydessä liittymällesi on päivittynyt 24kk määräaikainen sopimus, joka on ollut ehtona maksuttomalle tietoturvapalvelulle.

Tilanne on harmillinen, koska kauppias ei ole kertonut määräaikaisesta sopimuksesta. Kerroit kuitenkin, että olet saanut muutoksesta tilausvahvistuksen. Sinulla on mahdollisuus perua tehty sopimus 14 vrk:n aikana. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30), mikäli haluat poistaa tietoturvapalvelun ja määräaikaisen sopimuksen liittymältäsi. Samalla voimme laittaa kauppiaalle palautetta eteenpäin, jos haluat.
Hei!

Enhän minä voi perua "sopimusta" kun en ole sitä tehnytkään. Kyllä se on "sopimuksen" tehneen kauppiaan asia. Edelleen pyydän kauppiaan yhteystietoja palautteen antamiseksi. J Ylönen
ylojuh-7 kirjoitti:
Hei!

Enhän minä voi perua "sopimusta" kun en ole sitä tehnytkään. Kyllä se on "sopimuksen" tehneen kauppiaan asia. Edelleen pyydän kauppiaan yhteystietoja palautteen antamiseksi. J Ylönen


Kauppias on toiminut väärin päivittäessään liittymällesi määräaikaisen sopimuksen. Tämän vuoksi se pitää purkaa, vaikka et ole itse sitä alunperin hyväksynytkään. Asiakaspalvelumme tiedossa ei ole kauppiaan nimeä. Tiedoissamme on kuitenkin kauppiaskoodi, jonka avulla voimme kohdistaa palautteen oikealle taholle asiakaspalvelumme kautta. Mikäli sinulla on tallella puhelinnumero, josta sinulle soitettiin, voit yrittää itse kauppiasta siitä tavoitella. Hänen ei kuitenkaan ole mahdollista purkaa tekemäänsä määräaikaista sopimusta, vaan sen osalta täytyy joka tapauksessa olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Vastaa