kuka päättää soneran laajakaistaliittymään (selaimeen) tulevista mainoksista?
tiedän että mainokset ovat ennen perustuneet monenlaiseen nettikyttäykseen
mutta nykyään yhä enemmän myös salakuunneltuihin asioihin tai muilla
henkilökohtaisilla asioilla kiusaamiseen. olen tietoinen siitä että uteliaat
naapurit ovat salakuunnelleet asuntoa mutta vaatii jo jonkinlaista yhteistyötä
että urkitut asiat lähetetään nettimainostajille jotta voivat häiritä
ihmisiä, normaali mainostaminen on tästä hommasta kaukana eikä ole muusta
kysymys kuin yksityisyydenloukkaamisesta ja h******n sairaasta häirinnästä.
teidän olisi parempi laittaa piste tälle kiusaamiselle!
yksityisyyden häirintä mainoksilla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.