Skip to main content
Meillä meni Soneran PC rikki ja sähköpostini salasana hukkui sen mukana. Mieheni on Soneran liittymän pääkäyttäjä ja minulla on lisäpostilaatikko. Miten voi olla mahdollista, että Sonera ei anna minulle uutta salasanaa, vaan mieheni pitää soittaa Soneralle, jonka jälkeen he lähettävät uuden salasanan mieheni postilaatikkoon!!!

Ei meillä mieheni kanssa salaisuuksia ole, ei sen puoleen, mutta eikö tämä riko yksityisyydensuojaa?
Liittymän lisäpostilaatikot kuten muutkin liittymän lisäpalvelut kuuluvat samaan Sonera Laajakaistaliittymään. Ainoastaan liittymän haltijalla on mahdollisuus tehdä muutoksia liittymään, esimerkiksi vaihtaa lisäpostilaatikon salasana.

Lisäpostilaatikon salasanaa ei voida asiakaspalvelussamme tietoturvasyistä vaihtaa lisäpostilaatikon käyttäjän pyynnöstä, sillä pelkän sähköpostiosoitteen perusteella ei sähköpostiosoitteen ja samalla koko liittymän haltijaa voida mitenkään todentaa.

Lisäpostilaatikon käyttäjä voi tallentaa matkapuhelinnumeronsa lisäpostilaatikon tietoihin Soneran Omien Sivujen kautta, jolloin lisäpostilaatikon käyttäjä voi tilata kadonneen salasanan kätevästi tekstiviestinä matkapuhelimeen.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa