Moi, kun nuo Yle HD:n antennilähetykset alkavat, niin tuleekos se kaapeliin myös Soneralla, kun tällaista löysin:
"Yle HD -kanavan peitto olisi aluksi noin 60-80 prosenttia väestöstä. Kanava olisi myös niin sanottu must carry -kanava, joten se näkyisi myös kaapeli- ja IPTV-verkoissa."
Lähde: http://www.digilelut.fi/2011/02/yle-hd- ... s-lahenee/
Yle HD
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.