Skip to main content

Yle HD

  • December 11, 2014
  • 29 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Näytä ensimmäinen kirjoitus

29 kommenttia

  • May 14, 2011
Tampere kuittaa. Alkoi näkymään kuva noin 16:00

  • May 14, 2011
Imatra kuittaa, YLE HD tuli näkyviin.

  • June 21, 2011
Ei muuten ole taas näkynyt aikoihin YLE HD.
Ilmoittaa boksi jotta ei käyttöoikeutta.

Myöskään MTV3 HD sanoi ensin että ei ole käyttöoikeutta.
Tänään tuli vain musta ruutu. Ei kuvaa ei ääntä, mutta ei myöskään tuota ei käyttöoikeutta tekstiä.

MTV3 F1 HD ja maksulliset kanavat näkyvät edelleen mainiosti.
Taas on siis ilmeisesti jossain valtuutuksessa vikaa vikaa vikaa...

  • June 23, 2011
mpkk2: Asiakastietojemme mukaan digiboksisi on linkitetty kaapelikorttisi kanssa, jonka jälkeen HD-kanavien pitäisi näkyä. Oletko hakenut kanavia uudelleen? Mikäli kanavahaku ei auta, suosittelen kokeilemaan vielä digiboksin tehdasasetusten palauttamista. Tarvittaessa voit olla myös yhteydessä vikapalveluumme p. 020 690101.