Skip to main content
Toijalaan tuleva langallinen netti tekee seuraavia:
-vaihtaa ip:tä
-pätkii
-raahaa jäljessä
-erittäin hidas lähettämään
Hei eero haihala

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tarkemmin tutkimaan, miltä tilanne näyttää

Koskeeko ongelmasi kiinteän kaistan WLANia vai liikkuvaa laajakaistaa ts. Mokkulaa ?
Antti- kirjoitti:
Hei eero haihala

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tarkemmin tutkimaan, miltä tilanne näyttää

Koskeeko ongelmasi kiinteän kaistan WLANia vai liikkuvaa laajakaistaa ts. Mokkulaa ?


Itsehän en omista kyseistä liittymää ajattelin vain kysellä dinosauruksemme puolesta että mitä voisi tehdä.Olen langallisesti kiinni modeemissa johon tulee puhelinverkkopiuha.
Hei eero haihala,

Kannattaa tutkia hidastelien / pätkivien yhteyksien osalta meidän ohjesivusto läpi:

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Nettiyhteys_hidastelee
http://www5.sonera.fi/ohjeet/ADSL-yhteys_hidastelee
http://www5.sonera.fi/ohjeet/ADSL-yhteys_p%C3%A4tkii

Helpoin tapa ongelmaa on lähteä myös tutkimaan jos voisit liittymän käyttäjän kanssa soittaa paikanpäältä suoraan vikapalveluun. Puhelun aikana voidaan linjaa tarkistaa meiltäpäin jos siinä näkyy jotain selviä ongelmia.

Vastaa