Moi,
tilasin 15.4.2010 24kk määräaikaisen laajakaistaliittymän Poriin.
Alunperin toimituksen piti olla 31.5. mutta se siirrettiin kesäkuun loppuun. Tää oli vielä ihan ok.
Tänään ilmoitettiin uudeksi asennnuspäiväksi 20.7. 2010
Sanoin, että ei kiitos perutaan koko tilaus samoin tein, jos onnistuu. Homma oli kuulemma oli ok. Modeemi kuulemma piti lähettää takaisin, mutta kaveri ei tiennyt edes osoitetta, että mihin ja mulla itelläkään ei ole koko härveli edes enää missään paketeissa. "Käy postista kysäisemässä, kyllä ne varmaan siellä tietää?!?!?!?".
Hei miten voi liittymän toimitus kestää 3 kk ja 5 päivää. Ja jos nyt olisin odottanut tonne heinäkuulle, mistä tiedän saako sitä sittenkään? Nopea yhteys olisi itselleni tarpeellinen pian.
Kenelle voisin reklamoida ko. liittymän asennuksesta.
Tilausnumero: 628823
Sivu 1 / 1
Antamastasi tilausnumerosta ei valitettavasti ole meille apua tilauksen löytämiseeen. Jos olet jo perunut tilauksen, voit palauttaa saamasi modeemin seuraavaan osoitteeseen:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Laita mukaan kaikki modeemin mukana tullut ja käytä alkuperäistä laitteen pakkausta. Laita palautettavan laitteen mukana myös omat yhteystietosi, joista selviää kuka laiteen on palauttanut.
ADSL-liittymän tilauksen viivästymiselle syynä voi olla se, ettei alueella ole yhtään vapaata laitepaikkaa uudelle ADSL-yhteydelle. Laajakaista Extran kohdalla kyse on todennäköisesti siitä, ettei talossa ole vielä valmiutta yhteyden kytkennälle. Syynä voi olla ettei talon runkoyhteyttä ole vielä kytketty tai talossa ei ole vielä liittymien vaatimaa keskitintä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Laita mukaan kaikki modeemin mukana tullut ja käytä alkuperäistä laitteen pakkausta. Laita palautettavan laitteen mukana myös omat yhteystietosi, joista selviää kuka laiteen on palauttanut.
ADSL-liittymän tilauksen viivästymiselle syynä voi olla se, ettei alueella ole yhtään vapaata laitepaikkaa uudelle ADSL-yhteydelle. Laajakaista Extran kohdalla kyse on todennäköisesti siitä, ettei talossa ole vielä valmiutta yhteyden kytkennälle. Syynä voi olla ettei talon runkoyhteyttä ole vielä kytketty tai talossa ei ole vielä liittymien vaatimaa keskitintä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.