Tein helmikuun alussa sonera liikkeessä sopimuksen viihdepaketista. Vanhana soneran asiakkaana minulle tehtiin tarjous jossa ensimmäiset 12kk maksaa 29.90e ja toiset 12kk 39.90e.
Missään vaiheessa minulle ei sanallakaan mainittu 30e toimitusmaksusta eikä sitä myöskään mainita missään kohtaa siinä sopimuksessa johon olen nimeni laittanut, mutta sellainen maksu kuitenkin laskusta löytyi.
En ole tuota ylimääräistä 30e kyllä maksamassa ja Suomen lain mukaanhan kaikista maksuista pitää mainita eikä voida vain mielivaltaisesti lisätä niitä laskuun.
Olen ollut soneran asiakkaana vuodesta 2004 eikä minulla ole ollut mitään valittamista ennen tätä ja olisi kiva ettei tässäkään tarvitse alkaa ottamaan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä vaan homma hoituisi helposti esim lähettämällä minulle uusi lasku sähköpostiin jossa tuota toimitusmaksua ei ole.
Miksi muuten ainoa keino hoitaa näitä laskutus asioita netissä on tämä foorumi, facebook ja twitter? Miksi ei voi suoraan laskutukselle reklamoida virheellisestä laskusta?
Itse kun haluan hoitaa asiat netissä enkä puhelimella.
Ylimääräinen toimitusmaksu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.