Hei! Irtisanoin nettiliittymäni keväällä muuttaessani toiseen asuntoon, jossa vuokraan kuuluu Soneran netti. Asiakaspalvelussa minulle kerrottiin, että irtisanomisen jälkeen minulle tulee vielä loppulasku. Loppulasku tuli, ja sisälsi summia, joita en ymmärtänyt. Pitkän selkkauksen jälkeen asiakaspalvelusta todettiin, etteivät he tiedä mitä ylimääräiset summat ovat ja totesivat, ettei minun niitä tule maksaa. Maksoin viimeisten kuukausien kuukausimaksut normaalisti. Kaiken piti olla tällä selvä. Maanantaina sain kuitenkin huhtikuun kuukausimaksun laskun, joka siis koski edellistä liittymääni. Päätin, etten ala jonottamaan taas asiakaspalveluun vaan jätän nettisivuilla soittopyynnön, sillä edelliskerralla laskuasioita selvitellessä meni rutkasti aikaa eikä asiakaspalvelunumeronne ole mikään halpa. Soittopyyntö oli ke 2.7. Odottelin puhelin kourassa josko joku minulle soittaisi ja saisimme epäselvät laskut pois päiviltä. Odotan edelleen - neljä tuntia myöhemmin - tuota puhelua. Päätin, että laitan viestiä asiasta omilta sivuiltani. Palvelu ilmoitti, ettei viestiohjelma ole käytössä.
Minulla alkaa olla tunne, että olen joutunut piilokameraan. Sonera lähettää minulle ylimääräisiä laskuja, joista kukaan ei ymmärrä mitään ja kun yritän hoitaa asioita, asiakaspalvelunne on täysin mielivaltaista.
Toivoisin, että tämän viestin myötä minuun otetaan yhteyttä ja saan asiat hoidettua loppuun asti.
Ylimääräisiä laskuja
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.