Noh, ensimmäinen lasku http://i.imgur.com/rU80eUJ.png (linkin takana henkilötietojen poismuokkauksen jälkeen) ilmoittikin yhteishinnaksi 58 euroa normaalin kuukausimaksun lisäksi. Eli toimitusmaksua 29 euroa TV-paketista ja 29 euroa WLAN-reitittimestä.
Kuitenkin tilauksen jälkeen sähköpostiin kolahti seuraavaa tietoa:
Lisätiedot:
Discovery -kanavapaketti 2 kk veloituksetta uusille Koti TV tai kaapelikortti -asiakkaille (norm. 9,95 €/kk), jatkuu tarjousajan jälkeen toistaiseksi voimassa olevana . Sonera Viihdepaketti: Kodin Laajakaista ja Koti TV yhteishintaan 19,90€/kk 24 kk:n ajan. Uusille laajakaista-asiakkaille tai paketin tilaajille Wlan -modeemi 0 EUR (29 EUR toimitusmaksu) uuden tilauksen yhteydessä. Viasat Film kanavapaketti 2 kk veloituksetta uudelle Koti TV -asiakkaalle.
Eli tässä modeemin hinta 0 € mutta kyseinen 29 euron toimitusmaksu. Koti TV:n ja laajakaistan yhteishinta 19,90 €/kk (taloyhtiöllä sopimus Soneran kanssa, muille lukijoille tiedoksi) eikä siis toimituskustannuksia tästä. Ehkä tulisi järkevöittää hinnastoa, mikäli tämä on normaali käytäntö, siis että 29 euron toimitusmaksut ovatkin 58 euroa.
Jätin soittopyynnön Soneran asiakaspalveluun koskien tätä laskua, mutta sovitusta 09:40 ajasta kuului ainoastaan ennakkomuistutus tekstiviesti, ja klo 11:20 päätin perua sovitun ajan. Kai se täältä keskustelupalstaltakin huomattaisiin, ei pysty koko päivää päivystämään puhelinta.