Laskutetaan jatkuvasti Sonera Tietoturva Plus 7,99 vaikka ei ole ollut käytössä koskaan, ja luvattiin tehdyssä uudessa sopimuksessa kuuluvan hintaan. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun 05.05.14
ja saanut sähköpostiini peruutuksen Sonera Tietoturva Plussasta ja hyvityksen seuraavassa laskussa
mutta, edelleen se Soneran Tietoturva murheen ryyni 7,99€ kummittelee siellä laskussa. Elikkä laskutetaan 7,99€ liikaa ja hyvitetään sitten siitä ylimääräisestä. Kyllä ottaa päähän koko ajan yrittää
olla Soneran asiakaspalvelun kanssa tekemisissä " YRITTÄÄ" muutaman euron takia, kun ei saa yhteyttä millään, ja soitto asiakaspalveluun tulee kalliiksi.Olen ryöväyksen kohde ja ketuttaa niin että happi loppuu.
Sivu 1 / 1
Heippa gorhil,
lisäätkös asiakasnumerosi ilman välilyöntejä tai muita merkkejä tuolta asetuksista, jotta päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin?
lisäätkös asiakasnumerosi ilman välilyöntejä tai muita merkkejä tuolta asetuksista, jotta päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.