Avaudutaan nyt tännekkin sitten...
Aloitetaan nyt vaikka edellisviikosta ja kerrotaan kuinka hyvää palvelua Soneralta oikein saakaan. Itse olin viikon kertausharjoituksista ja tuona aikana soneran "mahtava" koti TV aloitti taas oikkuilunsa, kanavat kadottavat ensin äänensä ja sitten alkavat pätkimään ja tätä siis tapahtui kaikilla kanavilla. Vaimoni kypsyi tuohon ja päätti hoitaa asian ja tehdä siitä vikailmoituksen. Hetken jonotuksen jälkeen pääsikin läpi asiakaspalvelijan juttusille ja yritti tehdä vikailmoituksen. Asiakaspalvelija tietysti kyselemään tietoja (liittymä minun nimissäni) ja tähän asiakaspalvelija tylysti toteamaan, että vikailmoituksen teko ei onnistu kun liittymä ei ole nimissäsi!! Siis mitä h***tiä, edes viasta tiedottaminen ei onnistu!
Nooh, kertauksista palattuani heti seuraavalla viikolla puhelua asiakaspalveluun, vikaimoituksen tekoa yms. Taas kerran ohjeet resettiin yms ja lupauksia et nyt toimii, jos ei toimi laitathan viestin. No eipä todellakaan toiminut, laitoin viestin ja ystävällisesti soitettiinkin heti seuraavana aamuna että onko vika edelleen sama, no onhan se ja taas luvattiin yrittää korjata. Ei tullut kuntoon tälläkään kertaa, mutta eipä kukaan kysellytkään että tuliko?? Sitä se kunnon asiakaspalvelu on! Tiedänpä hyvin että miten viikkoni taas aloitan, työajalla puhelua asiakaspalveluun, jonossa vähintään puolituntia ja todennäköisesti turhaan.
Nyt on siit tästäkin kuusta mennyt yli puolet ja näkemättä ovat jääneet useat sarjat ja jäkismatsit joiden takia tuo kikkare kanavapaketteineen tuohon nurkkiin hommattiin. Laskujen summat kyllä ovat vakiot ja kukaan ei missään vaiheessa ole edes maininnut minkäänlaisista hyvityksistä!
Sivu 1 / 1
Yleinen ongelma, jota Sonera ei osaa korjata.
Asiakaspalvelun henkilöt ovat minusta ihan hyviä hommassaan. Tekniikan toimivuus on vain mitä ilmeisemmin mitä sattuu.
En tajua miten ihmeessä voivat palvelua mainostaa tai myydä. Hipoo jo aika läheltä huijausta (itselläni ollut kuukauden eikä ole toiminut sekuntiakaan).
En tajua miten ihmeessä voivat palvelua mainostaa tai myydä. Hipoo jo aika läheltä huijausta (itselläni ollut kuukauden eikä ole toiminut sekuntiakaan).
jimbo kirjoitti: Asiakaspalvelun henkilöt ovat minusta ihan hyviä hommassaan. Tekniikan toimivuus on vain mitä ilmeisemmin mitä sattuu.
En tajua miten ihmeessä voivat palvelua mainostaa tai myydä. Hipoo jo aika läheltä huijausta (itselläni ollut kuukauden eikä ole toiminut sekuntiakaan).
Hyviä tai sit ei... Jatketaanpa tarinaa. Maanantaina sit taas soittelin ja pääsinkin läpi vikapalveluun, odotusta linjoilla ennen vastausta lähes 30min. Edellisenn viikon vikailmoitus oli kuitattu valmiiksi ja hoidetuksi ilman tiedustelua että onko vika poistunut! Tuoko asioiden hyvin hoitamista?
Nooh, uudeksi avuksi tarjottiin tälläkertaa adsl-modeemin vaihtamista uuteen. Palaan asiaan vaihdettuani modeemin, joka tuskin ratkaisee yhtään ongelmaa.
fblade kirjoitti: Avaudutaan nyt tännekkin sitten...
Aloitetaan nyt vaikka edellisviikosta ja kerrotaan kuinka hyvää palvelua Soneralta oikein saakaan. Itse olin viikon kertausharjoituksista ja tuona aikana soneran "mahtava" koti TV aloitti taas oikkuilunsa,
Oletko kokeillut muuttaa reititimeen meneviä piuhoja mitenkään? Siis että liittimet on kunnolla kiinni ja kannattaa myös kokeilla suoristaa johtoja. Huomasin, että koti tv on ihan älyttömän herkkä ottamaan virheitä jos esimerkiksi johdot on liian mutkalla; heti alkaa pätkiä.
No niin, nyt on hetki menty uudella modeemilla ja pätkiminen on ainakin osittain poistunut. Vikailmoituksen hoitamisesta on jälleen tullut kuittaus, mutta kukaan ei missään vaiheessa ole ollut kiinnostunut vian korjaantumisesta!!
Itselläni myös menossa suht virheetön katselukausi noin viikon verran. Lievää pätkimistä toki, mutta se alkaa jo tuntua ominaisuudelta, johon on pakko tottua. Kokemuksen mukaan on kuitenkin pelättävä pahinta, elikkä pätkiminen luultavasti pahenee jossain vaiheessa. Itselläni ei modeemin vaihtaminen sen paremmin kuin nopeuden nostokaan muuttanut tilannetta mihinkään suuntaan. Kaapelien suoruus ja liittimien kiinnityskin on tarkistettu.
Sellainen näppituntuma on, että jos modeemin sammuttaa yöksi, seuraavana iltana pätkiminen olisi todennäköisempää. Voi olla sattumaa..
Sellainen näppituntuma on, että jos modeemin sammuttaa yöksi, seuraavana iltana pätkiminen olisi todennäköisempää. Voi olla sattumaa..
Mulla on ollut kotitv vajaan vuoden ja koko tän ajan on ollut ongelmaa. Tää kanavien pätkiminen on ihan päivittäistä. On oikeasti tympeää katsoa yhtään mitään, kun viiden minutein välein pätkii kuva ja välillä pysähtyy. Menee koko ilo teeveen katsomisesta.
Tuttua huttua on myös järjestelmän käynnistäminen, digiboksin resetoiminen ja johtojen tarkistelu USEITA KERTOJA VIIKOSSA! Joskus jopa päivittäin.
Ymmärrettävää on, että JOSKUS joutuu esim. käynnistämään uudelleen, mutta onko se enää reilua, että joka päivä? Onko sekään reilua, että maksaa täyttä hintaa palvelusta joka suurimmaksi osaksi ei toimi? Minä en ainakaan ole tehnyt sopimusta Soneran kanssa tästä toimimattomasta palvelusta.
Myöskään modeemin vaihtaminen uuteen ei ole auttanut. Päinvastoin.
Olisi mielenkiintoista saada Soneralta vastaus, kuinka kauan pitää sietää tätä ja olla tekemässä vikailmoituksia joka viikko? Milloin alkaa saada hyvitystä laskusta?
Vikailmoituksen tekeminenkin on oma huvinsa ja erittäin tympeää ja ainoa vastaus soneralta tulee tekstiviestitse, että vika on korjattu. Miten se voi olla korjattu, jos edelleen on samat ongelmat. Haluaisin lisäksi vähän tarkempaa tietoa tästä vian korjauksesta, sen sijaan, että ongelma sivuutetaan tuolla viestillä, tahtoisin, että joku kertoisi, mitä on korjattu, koska ainakaan täällä asti se ei näy?
Tuttua huttua on myös järjestelmän käynnistäminen, digiboksin resetoiminen ja johtojen tarkistelu USEITA KERTOJA VIIKOSSA! Joskus jopa päivittäin.
Ymmärrettävää on, että JOSKUS joutuu esim. käynnistämään uudelleen, mutta onko se enää reilua, että joka päivä? Onko sekään reilua, että maksaa täyttä hintaa palvelusta joka suurimmaksi osaksi ei toimi? Minä en ainakaan ole tehnyt sopimusta Soneran kanssa tästä toimimattomasta palvelusta.
Myöskään modeemin vaihtaminen uuteen ei ole auttanut. Päinvastoin.
Olisi mielenkiintoista saada Soneralta vastaus, kuinka kauan pitää sietää tätä ja olla tekemässä vikailmoituksia joka viikko? Milloin alkaa saada hyvitystä laskusta?
Vikailmoituksen tekeminenkin on oma huvinsa ja erittäin tympeää ja ainoa vastaus soneralta tulee tekstiviestitse, että vika on korjattu. Miten se voi olla korjattu, jos edelleen on samat ongelmat. Haluaisin lisäksi vähän tarkempaa tietoa tästä vian korjauksesta, sen sijaan, että ongelma sivuutetaan tuolla viestillä, tahtoisin, että joku kertoisi, mitä on korjattu, koska ainakaan täällä asti se ei näy?
..juu ja taas menee top gear sivu suun ku pätkii ihan huolella.
Viimeksi kun vikailmoitusta tein, kysäisin asiakaspalvelusta samalla et mitenkän on näiden hyvitysten laita laskussa? Vastasivat vaan että soittele asiakaspalveluun kun vika on korjattu, sieltä sit hyvittävät.
Kysympä vaan et koskakohan nämä viat tulevat kuntoon että niitä hyvityksiä voisi kysellä? Vituttaa vaan huolella maksella laskuja maksukanavista jotka eivät toimi!! Tää on melkein sama kuin menis aamulla kaupasta ostamaan Iltalehden ilman sivuja ja tietenkin täyteen hintaan!
Viimeksi kun vikailmoitusta tein, kysäisin asiakaspalvelusta samalla et mitenkän on näiden hyvitysten laita laskussa? Vastasivat vaan että soittele asiakaspalveluun kun vika on korjattu, sieltä sit hyvittävät.
Kysympä vaan et koskakohan nämä viat tulevat kuntoon että niitä hyvityksiä voisi kysellä? Vituttaa vaan huolella maksella laskuja maksukanavista jotka eivät toimi!! Tää on melkein sama kuin menis aamulla kaupasta ostamaan Iltalehden ilman sivuja ja tietenkin täyteen hintaan!
Kuluttajaviraston tiedotteen mukaan ryhmävalitus on lisännyt yritysten yhteistyöhalua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.