Hei!
Teen kirjanpitoa ja minulta puuttuu yksi soneranlasku, olen sen maksanut mutta en löydä laskua mistään eräpäivä ollut 7.3..mitä teen?
Sivu 1 / 1
Hei sairaanhoitaja!
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Oletko saanut asian jo hoidettua? Jos et, suosittelen että olet yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme. Heidät tavoittaa numerosta 0200 18818 ma-pe klo 8-16.30 tai sitten Facebookin kautta yksityisviestillä. Yritysasiakaspalvelumme kautta saat varmasti apua tuohon laskuasiaan.
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Oletko saanut asian jo hoidettua? Jos et, suosittelen että olet yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme. Heidät tavoittaa numerosta 0200 18818 ma-pe klo 8-16.30 tai sitten Facebookin kautta yksityisviestillä. Yritysasiakaspalvelumme kautta saat varmasti apua tuohon laskuasiaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.