Terve,
Olen yrittänyt soittaa monta kertaa tämän viikon aikana asiakaspalveluun koska rästissä on muutama lasku ja haluaisin maksuaikaa kaikille laskuille tämän kuun loppuun jolloin olisin maksanut kaikki nipussa, mutta ongelmana on etten työaikani puitteissa yksinkertaisesti saa yhteyttä Soneraan. Aina kello 16 aikaan jonot ovat todella pitkiä. maksukehotuksessa pyydettiin ottamaan välittömästi yhteyttä asikaspalveluun mutta vastineeksi ei ole tullut mitään toistaiseksi. Verkkoasioinnin tunnuksia en löydä jotta pystyisi jotain maksuaikaa edes hakemaan.. Mielestäni on aika persiistä/epäoikeudenmukaista jos tämän takia muka laskut siirtyvät perintään. 1 laskussa pyydettiin ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun, yritetty on, tuloksetta tosin.
Kaikki neuvot ovat tarpeen. Kiitos etukäteen.
Sivu 1 / 1
Asiakas09: Maksuaikaa laskulle Keskustele ja kysy - palstan kautta ei voi tilata. Erääntyneelle laskulle saa lisää maksuaikaa vain Asiakaspalvelustamme 0200-17000 (mpm/pvm) ja vielä erääntymättömälle myös Omien sivujen kautta, tekstiviestillä, tai soittamalla puhelinautomaattiin 0200 622 884 (0,16 €/puhelu + mpm/pvm). Tarkemmat ohjeet löydät tältä sivulta.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.