Skip to main content

Yritysasiakkaan palvelu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Yritin tänään 12 minuutin ajan ottaa yhteyttä klo 11.55 alkaen yritysasiakkaiden vikailmoituksiin. Kyllästyin lopulta ja lopetin puhelun.
Muutamia kysymyksiä heräsi:
Miksi palvelussa ei ole keskimääräisen odotusajan ilmoitusta?
Miksi palvelussa ei ole mahdollisuutta jättää soittopyyntöä?
Mikä on Soneran ajatusmalli yritysasiakkaiden palvelusta: odottakaa vain kiltisti, olemme entinen valtionyhtiö?
Onneksi voin vaihdattaa yrityksessä liittymäni kilpailijan tuotteeseen.

1 kommentti

  • August 20, 2013
Hei tumi!

Kiitokset yhteydenostastasi ja erittäin hyvistä kysymyksistä. Suoraa vastausta meille ei ole kysymyksiisi antaa. Niiden perusteella meillä on aika paljon parannettavaa toiminnassamme. Olemme ohjanneet palautteen eteenpäin. Toivottavasti noihin ongelmakohtiin saadaan korjausta!

Mitä tulee tuohon yhteydenottosi syyhyn, niin voidaanko auttaa sinua jotenkin tätä kautta? Voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin niin laitetaan vaikka tätä kautta soittopyyntöä eteenpäin. Jospa tämä mielipaha saataisiin vielä jotenkin käännetyksi.