Hei!
Meillä on yrityksessä ns. 020-alkuiset alanumerot. Olen yrittänyt pitää tätä 020-numeroa ns. työnumerona, eli antanut sitä sellaisille ihmisille jotka liittyvät ainoastaan työhöni. Nyt olisin halunnut tietää että kuinka hallinnoin tätä numeroa, esim. soitonsiirrot, tai että esim. lomalla tuossa numerossa vastaisi vastaajaviesti, mutta saman liittymän 0400-numero toimisi normaalisti?
Omilla sivuilla näkyy vain 0400-numero ja puhelimesta (Lumia 820) en voi valita kummasta numerosta teen soitonsiirron.
Kävin tänään Sonera-liikkeessä kysymässä asiaa ja henkiö kenen kanssa asioin oli yhteydessä yritystukeen, missä sanottiin että numeroa voi hallinnoida yrityksen omien sivujen kautta. Nyt olen asiaa miettinyt ja tullut siihen tulokseen että ei kai se niin voi olla? Pitäähän jokaisen itse pystyä tällaisia palveluja hallinoimaan, en voi joka kerta pyytää yrityksen toimitusjohtajaa tekemään minulle soitonsiirtoa :)
Eli saisinko yksinkertaiset ohjeet tuon alanumeron hallinnointia varten, kiitos?
Yritysnumeroiden hallinnointi
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.