Mulla on Soneran Extra laajakaista 100/10
Modeemina Soneralta tilattu ZTE 931WII
Nopeus on n. 64Mb/s langallisena. Mutta WLAN vain n.20Mb/s
Käsittääkseni laite pitäisi tukea 802.11b/g/n standardeja.
Samoin kannettavani tukee 802.11b/g/n.
Kuinka saan yhteyden toimimaan 802.11n tilassa?
Nyt yhteys on tolla 802.11g versiolla.
ZTE 931WII
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.