Hei,
Käykö otsikon VDSL2 modeemi tavalliseen 24/1 ADSL-liittymään? Nykyisellä modeemilla kotitv pätkii, kun kodin muilla koneille touhutaan netissä ja olisin kokeillut paranisiko yhteys. Tuo modeemi tulisi tarpeettomana isäni taloyhtiön laajakaistasopimuksesta.
Jos käy, niin asentuuko "automaattisesti" vai pitääkö konfata (ohjeet!)?
- Tapsa
ZTE 931WII sopivuus ADSL-liittymässä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.